Sivut

maanantai 10. syyskuuta 2012

Keuhkonpalasia ja mustaherukkamehua

Loma loppui, seuraava on tiedossa vasta tammikuussa 2013. Varattiin matka Egyptiin ukon kanssa silloin, pääsee vähän pimeetä pohjolaa karkuun.. :)


Vuonislahti, elokuu. Kävin uimassa.

Helsingin kesäsää elokuussa.

Eka viikko takana harjoittelussa, täytyy sanoa, että kyllä oon kivan paikan saanut! Oon neurokirurgisessa leikkaussalissa, eli pään vammoja enimmäkseen leikataan siellä. En oo ikinä ennen ollut leikkaussalissa, joten hoitoala saa taas uuden ulottuvuuden mun maailmassa :) Huomaan taas, miten se ruoho on vihreempää aidan takana, kun oma työ alkaa parin vuoden jälkeen tuntumaan.. tylsältä? Kouluakin oli, kävin näyttämässä opparia. Paikalla oli ainoostaan toinen ohjaava opettaja, jolta sitten sainkin hyviä vinkkejä, miten tästä eteenpäin. Sain tehtyä harjoittelun tavoitteet ja opponoitua yhden suunnitelmavaihen opparin.

Mulla alko viime viikon lopussa olla vilustunut olo, aattelin että se johtuu leikkurin ilmastoinnista, joka puhaltaa suoraan niskaan. Sunnuntaina omassa duunissa olin niin räkänen, ettei ääni enää kulkenut. Menihän se päivä maski naamalla. Tänään oli pakko soittaa harjoitteluun, että lepäilen tän päivää. Itse tehty mustaherukkamehu parantaa <3

Tällä viikolla pennut tulee vihdoin 12 viikkoa, eli luovutusikään. Meillä ei oo ikinä ollut noin AD/HD pentuja, kuin nyt. Nää kulkee perässä, puree varpaita, riehuu sängyssä kun haluais nukkua, varastaa ruoat, sotkee ja rikkoo. RIKKOO! Mulla ei oo koskaan kissanpennut, kolme pentuetta hoitaneena, ollut noin tuhoisia! Rikki on mennyt muun muassa juomalaseja, 1 litra tequilaa, rullaverhot, sälekaihtimet ja kukkaruukku. Mjoo, oma vika. Mitäs jätin niiden ulottuville.



Kävästiin  just ennen lomanloppua vielä Tallinnassa R&M kanssa. Käytiin Peppersackissa syömässä ja Popularissa vesipiipulla & lasillisella. Oon käynyt Popularissa monia monia vuosia, se on baari / vesipiippubaari, mutta kun Viro on nykyään EU:ssa, joutuu sielläkin polttamaan nykyään ulkona. Maistui Omena-kookos-minttu piippu silti hyvältä, vaikka sateeseen jouduttiinkin. Oon polttanut vesipiippua jo ainakin 5 vuotta säännöllisesti ja sen kautta löysin Popularinkin aikoinaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Can I Haz a Cheezeburger? <3